Friday, February 17, 2012

Ampunkan Aku Ya Allah...

Bismillah
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Ya Allah...
Aku menadah tanganku ini Ya Allah
kerana ingin mengucapkan rasa syukurku
pada-Mu Ya Allah...
Dengan ni'mat Islamnya..
Dengan ni'mat Imannya..
Dengan ni'mat kefahamannya..
Dengan peluang hidup yang Engkau beri pada hari ini..

Namun begittu Ya Allah...
Walaupun Engkau memberi semua itu kepadaku Ya Allah...
Aku tetap derhaka pada Rasul-Mu Ya Allah...
Aku tidak melaksanakan sunnah Rasul-Mu Ya Allah...
Aku menghina sunnah Rasul-Mu Ya Allah...
Aku juga derhaka pada-Mu Ya Allah...
Aku tidak melaksanakan perintah-Mu Ya Allah...
Aku derhaka Ya Allah..
Aku derhaka Ya Allah..
Ampunkanlah Aku..
Tiada yang dapat memberi keampunan kepadaku melainkan Engkau Ya Allah...

No comments:

Post a Comment