Monday, January 24, 2011

DeGiL..


Dengan Nama Allah..

Pergh.. Semalam cirit-birit dibuatnya.. Jadi x pegi la kelas semalam.. 2 subjek plak tu.. MT & PDP.. Macam mana la keadaan kelas semalam.. sape yang ganti tempat technician aku.. Elly? Kak Long? Hafiz? Solihin? Ntah la..

Citernye gini.. sakit perut aku ni bermula pada pukul 2 pagi.. cirit-birit la.. pastu pg tidur.. kemudian bangun balik kul 5 pagi.. cirit lagi.. hish.. ujian ni.. sabar2.. tak keruan tidur ku.. esoknye bangun pening2.. macam xnk gi kelas.. haha..

***

Selepas solat Zohor, aku dan Syukri pergi amik laptop aku.. Masuk ICU kat Tanjung Malim.. Penat giler perjalanan dari KL ke Tanjung Malim.. Naik motor plak tu.. haha.. penat.. Hujan lagi.. Ya Allah.. Sejuk la naik motor dalam hujan tanpa baju hujan.. Kami sampai IB dalam keadaan basah ruyup pada waktu maghrib.. BESAR PAHALA SYUKRI.. MOGA DIA & FAMILYNYA BERADA DALAM KESEJAHTERAAN ALLAH SWT.. AMIN..

Malamnye pegi silat.. Sunyi je.. xde orang pun.. Ntah la ke mana semua orang menghilang.. Yeaaa!.. Pasni ada Jr baharu untuk silat..

***

Terima kasih kepada sesiapa yang prihatin kepada diriku yang biasa ini.. di kala aku sakit.. haha.. terima kasih.. Anda memang sahabat yang baik..

Soleh : Ko cane? dah ok?
Elly : abg cane? Dh gi klinik blom?
Naju : Ape yang x datang kelas tu kan?
Atiqah : Paan dah sihat blom? Saje tanye.. Makan ubat dan minum air banyak2 biar cepat sihat.. Lepas ni x payah la makan bende2 expired ag.. Ok..

Dan ramai lagi bertanya..

No comments:

Post a Comment